SLE > Forum

Forum: Ons Levend Erfgoed

Reageer op dit bericht

elektrische afrasteringsnetten
Geschreven door luc bruneel op 10/06/2011

Beste liefhebbers , waar zou ik elektrische afrasteringsnetten kunnen vinden van 50 meter (of 25m) met een hoogte van plus min 80cm-90cm (6-7 geleidende draden en 14-15 ingewerkte palen)

Reacties
Geschreven door sam duysan op 12/06/2011

ik koop mijn afrasteringsnetten van 50 meter bij reyniers in Ede. Als je ze goed plaats heb je daar geen problemen mee, ik plaats ze zelfs op de schuine kant van de dijk langs de damse vaart.nu staan er een een zevental netten aan elkaar. je moet wel zorgen dat er altijd elektr. opzit, want ?©?©nmaal dat ze weten dat er geen opzit zijn ze weg, en mag je je net wegsmijten.En als je da gewoon bent om die netten te zetten, dan speel ja daar mij op den duur.wel zorgen dat ze niet in elkaar hakken als je ze oprolt.

Geschreven door lieven op 11/06/2011

Deze netten zijn al bij al niet zo super. Ze groeien vast in gras bij lang op zelfde plaats laten staan, bleken af door de zon en verliezen hun stevigheid.
In het landbouwleven van deze week staat een alternatief. Iets duurder maar gebruiksvriendelijker in op- en afbouw en onderhoud.

Geschreven door Staf Van den Bergh op 11/06/2011

AGRO P.E.S. verkoopt die eveneens. Zie reclame in de jongste ARK (2011-2) P. 62.

Geschreven door wim schotsmans op 10/06/2011

ik kocht de mijne gewoon bij de AVEVE.