SLE > Forum

Forum: Ons Levend Erfgoed

Reageer op dit bericht

sle logo sticker
Geschreven door Henk loobuyck op 06/12/2010

Zou het niet de moeite lonen om van het overigens prachtige logo van sle een mooie sticker te laten maken om op die manier wat meer ruchtbaarheid te geven aan de organisatie ? Ikzelf zou er alvast direct ?©?©n op mijn wagen kleven ....misschien een idee ????groeten Henk

Reacties
Geschreven door Henk loobuyck op 16/12/2010

ok bedankt Jef !, ik nam er enkele mee op de eendendag , kon helaas niet al te lang blijven wegens familiebezoek , toch vond ik het interessant !!!volgende keer beter ....?

Geschreven door Jef Aerts op 09/12/2010

Dag Henk,

Ja, deze zomer werden er inderdaad SLE-stickers met het logo gemaakt. Prijs is ?©?©n euro per stuk.

Ik probeer er enkele mee te brengen naar de eendendag nu zaterdag.

met vriendelijke groet,

Jef Aerts

Geschreven door wim schotsmans op 08/12/2010

de kalender kocht ik dus...

Geschreven door wim schotsmans op 07/12/2010

ik kocht de sticker alvast voor in de klas op de lagere school. en de kinderen waren enthousiast. dus ja de kalender is zeker een aanrader.
de sticker is zeker ook een goed idee!!

Geschreven door Michiel Martens op 07/12/2010

Sinds dit jaar zijn er tal van leuke gadgets gemaakt door SLE: onder andere SLE t-shirts, buttons en een SLE-kalender 2011. Stickers weet ik niet zeker, maar het zou goed kunnen. Er zijn buttons van verschillende rassen en soorten, maar ook met het SLE logo erop. Alles is te bestellen via het secretariaat (Staf Van den Bergh). Je kan bij Staf ook wel vernemen wat er wel en niet is. De kalender is zeker een aanrader!