SLE > Forum

Forum: Ons Levend Erfgoed

Reageer op dit bericht

bekendmaking levend ergoed expo
Geschreven door provost linda op 01/06/2010

Naar jaarlijkse gewoonte zien we weer uit naar 'de expo'. Ik veronderstel dat de prachtige collage van foto's op de startpagina van de sle-site een affiche voortelt om dit evenement aan te kondigen. Waarom zien we die niet meer opduiken over heel het vlaams gebied ? West-Vlaanderen is bvb nog een provincie waar onze oude rassen beter mogen gekend zijn. Hoe krijgen we nog meer fokkers of kandidaat fokkers naar onze 'feestdag' ? Suggesties ? Zelf wonen wij in West-Vlaanderen en ik moet zeggen dat ik tot op heden nooit ergens een aankondiging zag.

Reacties
Geschreven door Staf Van den Bergh op 17/06/2010

Steven doet een bijzonder goed voorstel. SLE drukt elk jaar zo'n 750 affiches voor zijn Expo. Wanneer de helft van onze 1200 leden een affiche zouden aanvragen bij Jan Martens en voor het raam bij hen thuis of op een druk bezochte plaats zouden ophangen, dan zijn alle uithoeken van Vlaanderen ge?Ønformeerd en hebben SLE-bestuursleden nog voldoende voorraad om te verspreiden.
Nieuw voor de Expo van 2010 is dat we bij VRT een weeklang gratis spotjes hebben kunnen versieren op radio en TV, veertien dagen voor de Expo. Zelfs Prins Laurent zou nu op de hoogte moeten zijn.

Geschreven door Nel Willemse op 03/06/2010

beste mevrouw.
Of...... is misschien ook een optie omdat de expo niet ver van de nederlandse grens is en ik een hollandse kaaskop ben, jawel ik woon in zeeland en ik voor diezelfde dag al elders in belgie zit, zou het misschien een grensoverschrijdend idee zijn om misschien bij omroep zeeland, omroep brabant oproepjes te doen. Ik weet dat omroep zeeland vraagt om nieuws items. Dus wie weet zou zeker in nederland ook proberen voet aan wal te krijgen.

Geschreven door Steven op 01/06/2010

Affiches kosten natuurlijk geld maar stel dat elk lid affiches ophangt in enkele tuincentra's of bij voederverkopers of ...De'r hangen er verschillende van allerlei evenementen.
Vraag is of een extra toeloop gewenst is?
Anderzijds haalt SLE toch ook de nationale pers (radio) wat qua impact wel kan tellen denk ik.