SLE > Forum

Forum: Ons Levend Erfgoed

Reageer op dit bericht

Gratis online fokprogramma
Geschreven door Pieter Debruyne op 10/03/2008

Hallo iedereen.

Sinds enige tijd ben ik bezig met het ontwikkelen van een fokadministratie programma. Het programma is trouwens gratis te gebruiken door iedereen! Je kan het gebruiken / bezoeken op:

http://www.mechelsekoekoek.com/breedbook/

inloggen doe je met gebruikersnaam: demo met als wachtwoord demo

Enkele functies:
- Dieren aanmaken en gemakkelijk ouders selecteren op basis van de dieren die al aangemaakt zijn.
- Foto?¢‚Ǩ‚Ñ¢s toevoegen aan dieren
- Stamboom bekijken en afdrukken
- Fokkoppels aanmaken
- Dracht en jongen informatie bijhouden
- Inkomsten en uitgaven bijhouden
- Contactpersonen bijhouden
- Wisselen tussen de verschillende diersoorten bij ?¢‚Ǩ?ìMijn Instellingen?¢‚Ǩ¬ù
- Wachtwoord aanpassen bij ?¢‚Ǩ?ìMijn Instellingen?¢‚Ǩ¬ù
- Je rassen en kleuren selecteren bij ?¢‚Ǩ?ìMijn instellingen?¢‚Ǩ¬ù
- Meer volgt ?¢‚Ǩ¬¶

Automatisch registreren is momenteel nog niet mogelijk maar ik wil gerust een gebruikersnaam aanmaken voor wie dat wil. Ik heb alleen jullie naam en emailadres nodig. Graag ook vermelden welk ras(sen) en kleur(en) en diersoort(en) jullie fokken die nog niet opgenomen zijn in de lijst.

Momenteel zitten er volgende diersoorten in: Kippen, Duiven, Cavia?¢‚Ǩ‚Ñ¢s en Konijnen maar uiteraard kunnen we op aanvraag eender welke diersoort en kleur toevoegen.

Per diersoort heeft het programma een ganse lijst van rassen en kleuren. Uiteraard zijn wij geen experts voor alle diersoorten dus mensen die graag rassen en kleuren toegevoegd zien kunnen gerust een berichtje sturen.

Veel plezier;
Pieter

Reacties
Geschreven door Pieter Debruyne op 25/03/2008

Sinds een goede week is online registreren mogelijk. Veel plezier!