SLE > Forum

Forum: Ons Levend Erfgoed

Reageer op dit bericht

onderverdeling forum + vraag&aanbod
Geschreven door Tuur Vangeel op 05/07/2014

IS het misschien een idee om zowel het forum als het vraag en aanbod gedeelte verder op te delen zodat zoeken sneller en makkelijker verloopt? Bij schapen bv zijn er 12 pag met zoekertjes. 95% is nvt als je een bepaald ras zoekt, maar moet je wel doorploeteren. En misschien ook, maar dat weet ik niet of dat dat mogelijk is, de optie 'eenmalige verkoop/vraag' dan wel 'permanent/regelmatig wederkerend aanbod' aan te klikken zodat bij het aanmaken van het zoekertje er ook meteen duidelijk is hoe lang het er eventueel kan opstaan. Ik hoef niet te weten wie er 2j geleden een Ardense voskop aanbood, maar die er op dit moment te koop staat wil ik dan misschien weer wel weten.

gewoon maar een ideetje, misschien zijn er mensen met betere/andere ideeën, vandaar hier, op het forum gepost.

Reacties
Geschreven door Michiel op 13/08/2014

De zoekertjes blijven normaal 3 maand staan, zodat het enkel over de meest recente zoekertjes gaat. Doordat wij een aantal maanden geleden van host veranderd zijn en de taakverdeling van het webbeheer veranderd is, zijn de zoekertjes een tijd lang niet gewist. Een groot deel van de oude zoekertjes werd zopas gewist.

We denken aan het vernieuwen van de webstek.

Geschreven door Steven op 20/07/2014

Ik laat mijn zoekertje verwijderen door Staf als de dieren verkocht zijn. Omdat ik het ook leuker vind dat de informatie up-to-date is voor mensen die op zoek zijn. Het vraagt wat opvolging van iedereen natuurlijk. Automatisch schrappen (na 2 maanden?) zou voor mij ook perfect mogen.