SLE > Forum

Forum: Ons Levend Erfgoed

Reageer op dit bericht

Levend Erfgoed boek
Geschreven door Bart Courtens op 28/08/2012

Aan iedereen die het "Levend Erfgoed Boek" nog niet heeft aangeschaft:ZEKER doen want het is er een om te koesteren en z'n geld meer dan waard. Ik ben momenteel een paar hoofdstukken ver en ben onder de indruk van dit prachtig naslagwerk. Iets waar SLE terecht trots op mag zijn. Hopelijk kunnen hierdoor de generaties die volgen ook bekoord of overtuigd raken om ons erfgoed levend te houden. M'n respect en waardering voor iedereen die aan deze unieke prestatie heeft meegewerkt!!!

Reacties
Geschreven door koether christophe op 31/08/2012

Inderdaad, een pracht exemplaar!
Proficiat aan iedereen die zijn/haar steen(-tje)heeft bijgedragen. Hopelijk voor veel mensen een boost om ergens ?©?©n of ander ras te steunen,promoten. Onze rassen hebben die steun nodig! Hopelijk komt de overheid eens tot wat meer inzicht dat niet alles massa productie is en kan zijn. Maar mogelijk is dit eigenlijk een ander forum onderwerp.
Mvg,

Geschreven door Danny Jones op 30/08/2012

Een welgemeende Proficiat aan alle Bestuursleden en medewerkers
van SLE die hun schouders onder dit Project hebben gestoken.
Dit naslagwerk wordt een aanrader voor iedere dierenliefhebber.
Alvast een Geschenkidee om iemand met Nieuwjaar aangenaam te verrassen en te verwennen.
Danny Jones, Knokke-Heist

Geschreven door bart willemsen op 28/08/2012

Volledig mee eens!!!!!
Fantastisch boek, dank u liefste mensen die hier mee aan geholpen hebben. Een ware verijking bij mijn andere documenten.
Ik blijf er maar in lezen en geraak ni uitgekeken op de foto's. Zo moet een boek zijn!!!
Hij is af! wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!